Klacht: My Quizzie

geenzin op 18 maart 2013 over myquizzie in de categorie Internet Games

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

zonder dat ik het weet heb ik een abonnement van My Quizzie. wat dat in houd weet ik niet. Ik vermoed dat ik een paar maanden geleden per ongeluk iets aangeraakt heb. Volgens mij stond er dat ik een berichtje had van iemand waar ik wordfeud mee speelde. Ik wist niet eens dat ik een abonnement voor “ïets” heb. Ik heb daar nooit nar gevraagd, mij zijn geen abonnementskosten voorgelegd etc.

Gewenste Oplossing:

terug betaling zgn abonnementskosten. ik ben altijd zeer voorzichtig en trap niet snel ergens in, maar met die touchscreens hoef je maar iets per ongeluk aan te raken en je hebt al een abonnement te pakken dat je helemaal niet wil?

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door myquizzie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat myquizzie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

myquizzie

Heeft op 21 maart 2013 om 13:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant heeft op dezelfde datum al contact opgenomen met MYQuizzie klantendienst met enkel het verzoek de desbetreffende dienst stop te zetten. De klant heeft de klantendienst niet om verdere informatie gevraagd, noch gereageerd op onze bevestiging van afmelding. Wij zullen de klant de informatie desbetreffende de dienst doen toekomen.

Met vriendelijke groet,
MyQuizzie Klantendienst

Alle klachten die gemeld zijn door