Klacht: Mycom wil mij niet verder helpen met een defecte schijf (5 jaar garantie)

op 15 januari 2014 over Mycom in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In 2009 heb ik bij de Mycom een Harde schijf gekocht die afgelopen week defect is geraakt. Op de site van Western Digital gekeken en ik heb nog recht op garantie tot 1/9/2015. De technische dients van Mycom, a 70 cent per minuut gaf aan dat ik hiermee naar een winkel moest gaan om het verder af te handelen. Vandaag naar een Mycom filiaal gegaan in Amsterdam Centuurbaan, Mycom kinkerstraat bestaat niet meer, daar is de schijf gekocht.

De medewerker van Mycom gaf aan dat ik geen garantie meer heb en het zelf maar moet gaan regelen met Western Digital. De site van Mycom geeft aan dat ze de fabrieksgarantie hanteren. Echter kon de medewerker die rechten claimt te studeren het niet terug vinden op de site en zijn collega evenmin.

Betrokkenheid en de klant uberhaupt een stap verder helpen zit er bij deze medewerker niet in. Nu moet ik zelf uitzoeken waar ik terecht moet voor garantie bij Western Digital.

Gewenste Oplossing:

Mijn ergste frustratie is de toon van de medewerker en de klant vriendelijkheid. Uitspraken doen over recht terwijl de medewerker dit niet op de site van Mycom kan terugvinden.

Artikel 20 van het consumentenrecht, een andere harde schijf!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mycom over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Mycom in behandeling genomen

Bericht van Mycom

3 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Om u verder van dienst te kunnen zijn zouden wij graag het typenummer en serienummer willen ontvangen. Zodra wij deze van u hebben mogen ontvangen kunnen wij voor u nagaan of u nog recht heeft op de garantie. Met vriendelijke groet, Active Care Team Active Care Postbus 21460, 3001 AL, Rotterdam, The Netherlands T: +31 (0)10-85 11 815 E: activecare@basgroup.nl W: www.basgroup.nl l www.mycom.nl l www.dixons.nl l www.icentre.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mycom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mycom

Heeft op 23 januari 2014 om 13:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Helaas hebben wij geen reactie meer van u mogen ontvangen,Om deze reden zijn wij dan ook helaas genoodzaakt de klacht te sluiten.

Mocht het probleem nog niet zijn verholpen dan horen wij het graag van u.

Met vriendelijke groet,

Team Active Care
Active Care
Postbus 21460, 3001 AL, Rotterdam, The Netherlands
E: activecare@basgroup.nl l

Heeft op 23 januari 2014 om 14:15 geantwoord

Het probleem is nog steeds niet opgelost beste Mycom.
Hierbij nogmaals de gevraagde gegevens.

Serienummer WCATR0064826
Model WD1001FALS-00E3A0

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Mycom beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht Roel123

3 jaren geleden - Beste Mycom, op deze site heb ik mijn contactgegevens achter gelaten. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om contact met mij op te nemen ipv de klacht te sluiten? Het zou zonde zijn als ik daar ook nog een klacht over moet indienen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roel123