Klacht: Mw

op 21 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Beste telegraaf.
Wij wonen in katwijk zh u heeft een bezorgster die behoorlijk grof is.
Ze scheld met woorden die ik u zult besparen.
Ze doet meeuwenlaan.boslaan.parklaan de bezorging.
Ze heeft half lang haar en rijd op een fiets heb een andere bezorgster aangesproken die heeft gevraagt dit te melden aan u.
Met vriendelijke groeten
Mw de rooij

Deze mw is zo grof tegen mensen dat ik zo boos werdt.
Ze scheld als je met de hondjes loopt en netjes opruimd.
Als ik op de stoep loopt en zij komt aanfietsen dan zijn de woorden niet normaal moet oprotten en de rest zou ik u besparen.
Heb gezegt de volgende x ga ik niet zo lief zijn mw scheld met k dit k dat heb gezegd of ze dit normaal vind
Nu dreigt ze na me kind en gaat ze te ver ik hoop dat u haar tot orde kunt roepen

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 21 juli 2016 om 15:55 geantwoord

Geachte heer mevrouw Smit,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u onvriendelijk bent behandelt door de bezorgster. Dit is natuurlijk niet de normale gang van zaken.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar de bezorgdienst. U kunt ervan uitgaan dat een soortgelijke situatie zich niet meer zal voordoen.

Mocht dit onverhoopt toch weer gebeuren, dan vernemen wij dit graag van u zodat wij verdere maatregelen kunnen treffen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Ivonne de rooij