Klacht: Muziekwijk

op 28 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op het perron van almere muziekwijk hangt het vol met spinnen. Het is niet overdreven om te zeggen dat het er meer dan 50 zijn. Er zijn mensen die uit angst op de trap wachten tot de trein er is ipv op het perron

Graag zsm schoon komen maken!!!

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 17 oktober 2016 om 14:06 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door R.J.H.