Klacht: Muurpaviloen Ravenna

op 05 augustus 2016 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Geachte heer /mevrouw, ik wil dolgraag de Ravenna muurpaviloen deze staat in de folder maar is overal al uitverkocht. De filialen gaven aan dat er maar 2 per filiaal binnen kwamen en deze ook niet meer te leveren zijn! Maar er word ook geen alternatief geboden. Ik vind het erg misleidend. Hartelijke groet, Hanneke Karels

Als er een alternatief geboden word. Dus of een ander paviljoen of de polycarbonaat platen los voor een mooie prijs!!

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Karwei

Heeft op 26 augustus 2016 om 09:52 geantwoord

De aanbieding was een opruiming van een oud seizoensartikel wat in 3 jaar slecht verkocht is en nu, ook voor ons een verrassing in, 1 dag de gehele voorraad verkocht. De voorraad was verdeeld over de bouwmarkten. Het artikel is uit de collectie. We vinden het spijtig dat het zo gelopen is.
This message is intended solely for the use of the individual(s) to whom it is addressed. Its contents, inclusive of any attachments, is confidential. No third-party rights shall come into existence on the basis thereof. If you are not the named addressee of this message please inform us and destroy this message without reading, using, copying or disclosing its contents to any other person

Heeft op 28 augustus 2016 om 09:56 geantwoord

slechte oplossing!!! Geen alternatief geboden!

Alle klachten die gemeld zijn door J. Karels2@