Klacht: Muurpaviljoen Ravenna

op 08 augustus 2016 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Maandagavond(!) pas de folder gekregen van Karwei, hierin stond de Muurpaviljoen Ravenna voor een prijs van € 259,00. Deze meteen dinsdag naar de winkel in Kampen geweest om op te halen, echter overal al uitverkocht! De filiaal heeft eerlijk toegegeven er maar 2(!) geleverd te hebben en deze op zaterdag al gereserveerd waren door telefonische klanten.

Is dit nou erge misleiding door de Karwei? Nog nooit problemen gehad…

De muurpaviljoen Ravenna alsnog kunnen bestellen voor de prijs van € 259,00.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Karwei

Heeft op 26 augustus 2016 om 09:36 geantwoord

De aanbieding was een opruiming van een oud seizoensartikel wat in 3 jaar slecht verkocht is en nu, ook voor ons een verrassing in, 1 dag de gehele voorraad verkocht. De voorraad was verdeeld over de bouwmarkten. Het artikel is uit de collectie. We vinden het spijtig dat het zo gelopen is.
This message is intended solely for the use of the individual(s) to whom it is addressed. Its contents, inclusive of any attachments, is confidential. No third-party rights shall come into existence on the basis thereof. If you are not the named addressee of this message please inform us and destroy this message without reading, using, copying or disclosing its contents to any other person

Heeft op 29 augustus 2016 om 14:09 geantwoord

Ja en.... Wat maakt het uit dat dit een opruimingsartikel was?

Verder op FaceBook staat dat de folders al ver van te voren worden gemaakt, dan hadden jullie ook lang de tijd om de voorraad ook op pijl te houden. Tevens bij elke klacht hetzelfde antwoord neerzetten? Volgens mij lezen jullie niet eens alle klachten die jullie krijgen.

Al met al, ik eis alsnog de Muurpaviljoen Ravenna voor een prijs van € 259,00. En zo te zien zijn er nog meer klanten (Of moet ik zeggen gedupeerden) die dat ook willen. Dus zet die leverancier maar aan het werk! Of bied op zijn minst een alternatief.

Alle klachten die gemeld zijn door BaZnGa