Klacht: Mutsje Hummeltje zelfde maat maar verschil in grootte

op 26 mei 2016 over Prenatal in de categorie Kledingwinkels

Enkele weken geleden heb ik twee pakjes en een mustje gekocht bij de prenatal in Amstelveen. Helaas was het tweede mutsje niet meer beschikbaar iinde maat 44/50. Aangezien ik in verwachting ben van een tweeling heb ik twee pakjes gekocht en wil ik daar ook een tweede mutsje in de kleinste maat bij. Deze heb ik besteld via je prenatal webshop en thuisgestuurd gekregen. Let wel: de bezorgkosten waren ongeveer even hoog als de kosten van het mutsje zelf terwijl het mutsje gewoon per post verstuurd is. Toen ik het mutsje ontving was dit mustje vele malen groter dan het mutsje dat ik in de winkel heb gekocht. Dit terwijl bij bestelling, op de bon, op de labeltjes en de maat van het mutsje dezelfde maat aangeeft. Het bezorgde mutsje zal niet gebruitk kunnen worden voor een tweeling van ongeveer 2500 gram. Ik vind het niet acceptabel dat hier een maat verschil in zit en ben zelf niet instaat om het mutsje terug te sturen vanwege mijn vergevorderde zwangerschap (kan elk moment bevallen) en niet bereid om de verzendkosten hiervoor te dragen.

Deze klacht is ook kenbaar gemaakt bij Prenatal. Zij passen de standaard procedure toe ivm het retourzenden van het mutsje dan wel ruilen van het product in de winkel. In de winkel (Amstelveen) is het product niet aanwezig. Daarnaast bieden ze geen oplossing om ervoor te zorgen dat het mutsje met de juiste maat beschikbaar wordt gesteld. Let wel: van de winkelmedewerkers teruggekoppeld gekregen dat de Prenatal 2 soorten maten 44/50 verkoopt. Een kleinere versie en een grotere versie. Dit is niet te achterhalen voor de klant en resulteert in een soort raadsel voor de klant \”Ra ra ra welke maat heeft u gekocht\”.

Ik ben tevreden wanneer prenatal zelf het te grote mutsje komt halen en een nieuwe met de juiste maat bezorgd zonder dat daar voor mij additionele kosten aan verbonden zijn.Binnen afzienbare tijd zodat ik deze gewassen en ingepakt kan hebben alvorens ik ga bevallen - uiterlijk 3 juni.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prenatal

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prenatal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mirella van der Heijden