Klacht: Musical

op 21 september 2016 over Stage Entertainment Nederland in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,
Ik wil een klacht indienen m.b.t. de musical THE bodyguard. Mijn moeder en ik zijn twee keer naar de musical geweest. De eerste keer hadden we niet Romy monteiro omdat ze haar pols gebroken had, vervolgens zijn we voor Romy in augustus 2016 nog een keer geweest. Echter was Romy er weer niet. We hebben beide keren op de eerste rij gezeten en dus de duurste kaarten betaald. Ik vind het erg slecht dat we beide keren niet de hoofdrolspeelster hadden en daarvoor wil ik deze klacht indienen.
Gr Kirsten van Booren

Gewenste Oplossing:

Hopelijk nog een keer er heen kunnen met dan eindelijk wel Romy monteiro in de hoofdrol, want daarvoor wilde we eigenlijk naar de musical. Om haar te horen zingen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stage Entertainment Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stage Entertainment Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kirstenvanbooren