Klacht: Weigeren in te wisselen

op 11 augustus 2012 over Multivlaai in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

De multivlaai in Huizen/Hilversum weigert een grouponbon te verzilveren omdat ik op de laatste dag van de actie ’s avonds via het contactformulier heb besteld.
Zij stellen dat ik te laat ben en dat groupon dan weigert om de codes te accepteren.

De voorwaarde was om 2 dagen van te voren aan te geven dat je de bon wilde gebruiken. Mijn stelling is dat de dag van melding aan het bedrijf de dag van aankoop is. Zij stellen dat de dag van afhalen de dag van gebruik is.

In de praktijk betekent dit dus dat de bon al op 5 augustus verlopen was in de ogen van het bedrijf.

Accepteren van de bon en mij hetvdoosje bonbons leveren

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Multivlaai in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Multivlaai een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Multivlaai

Heeft op 09 januari 2017 om 10:13 geantwoord

Heeft op 09 januari 2017 om 10:30 geantwoord

Ik heb in 2012 contact gehad met de filiaalhouder in Huizen van multivlaai. Zijn reden om de groupon bon NIET in te wisselen was omdat de afspraken met groupon niet voordelig voor hem waren. En om dan 5 jaar later te komen met we lezen het, dus we nemen u serieus. Ik neem het dus niet serieus en koop tegenwoordig mijn vlaaien en bonbons ergens anders.

Alle klachten die gemeld zijn door Anjakemp