Mijn Klacht:
Ik heb on-line een bananentaart besteld. Toen ik deze ging ophalen bleek het een aardbeientaart te zijn. Dit gemeld bij betreffende verkoopster maar er was geen bananentaart meer. Ze beloofd mij dat er maandag terug gebeld zou worden. Helaas heel de dag niemand gehoord. Daarop heb ik op dinsdag zelf gebeld en wederom zou ik worden terug gebeld. Dat is gebeurd ik kreeg excuses en een aanbod voor een kopje koffie in een nieuwe winkel die zou open gaan. Verteld dat ik dit geen goed oplossing vond, omdat ik niet voor niets een bananentaart besteld voor een dochter die een jaar is weggeweest. Haar antwoord hierop was ja maar ik kan niets doen want je hebt de aardbeientaart meegenomen. Volgens mij kon ik niets anders want er was geen andere oplossing voor handen.
Heb haar verteld dat ik dat raar vond want zij maken een fout en niet ik.
Gewenste Oplossing:
Meer dan het aangeboden kopje koffie voor 1 persoon
Bijvoorbeeld een halve bananenvlaai gratis of iets anders om mij tegemoet te komen.
