Klacht: Spaarkaart

op 22 oktober 2016 over Multivlaai in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte hr/mevr
Vandaag zijn wij voor verjaardag van onze zoon 2 vlaaien gaan kopen bij multi vlaai in Schiedam hof v spaland.
Op 3 stempels na hadden wij onze stempelkaartvol.
Wij gaven de kaart aan de dame achter de toonbank om de laatste stempels te stempelen.
De dame keek naar de kaart verscheurde hem meteen en zij dit is een oude kaart van 2015,deze is niet meer geldig .
Ik vindt dit geen stijl ,ten eerst staat het niet op de stempelkaart dat er elk jaar een andere kaart komt met andere stempels.
En zomaar verscheuren vindt ik niet kunnen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer dit probleem wordt opgelost!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Multivlaai

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Multivlaai over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Multivlaai nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Multivlaai in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Multivlaai een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Multivlaai

Heeft op 05 januari 2017 om 13:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Flufoxamine