Klacht: Oude vlaai

op 09 september 2017 over Multivlaai in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Goedemorgen.
Ik stuur u deze mail naar aanleiding van een klacht.
Gisteren 08-09-2017 hebben wij een kersen de luxe vlaai gekocht in vestiging Ridderkerk.
Echter dezelfde avond kregen wij visite en hebben de mensen geprobeerd een stuk vlaai voor te zetten.
Bij het uit de doos halen van de stukken brak de vlaai af en de slagroom was niet vers soort van brokkelig.

Er werden geintjes gemaakt over is deze vlaai wel vers wat wij als een soort van belediging hebben ervaren
omdat Multi vlaai reclame maakt over de vlaaien dat ze vers geleverd worden moet ik helaas toch zeggen dat
ik het eens was met de mensen deze vlaai was niet vers.
Ik had zelf ook het vermoeden dat deze vlaai ouder was misschien wel twee dagen oud.
Sorry dat ik het zo moet vermelden maar zo ervaar ik het.
Als er een feestje is bij ons kopen wij altijd de vlaaien bij Multi vlaai de vlaaien nooit geen problemen maar
dit keer was een miskoop.
Wij begrijpen best dat als er vlaaien over zijn in de winkel dat deze niet weggegooid worden maar deze kon echt niet meer.
Wij hopen dat deze klacht serieus genomen wordt omdat wij min of meer voor joker zaten je probeer je visite een lekker
stuk vlaai voor te zetten en dan krijg je slechte reacties.

M.v.g Rob Helsemans

Als je een product koopt hoop je dat het vers is

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Multivlaai over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door robeloise