Klacht: niet geleverd wat was besteld

op 31 maart 2018 over Multivlaai in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

we hadden voor de pasen een aantal losse punten besteld in breda en deze laten bezorgen. na opening van de doos bleken er 2 punten in te zitten die niet besteld waren en hiervoor in de plaats iets anders in zat wat we niet besteld hadden.Tijdens telefonisch contact werd gezegd dat er voor 1 smaak anders een hele vlaai besteld had moeten worden dus was er maar een smaak bijgedaan die er al in zat. de geleverde kersenvlaaipunt die ik express niet had besteld omdat ik die bodem niet lekker vind was er bij gedaan omdat de door mij bestelde punt niet leverbaar was en die was toch duurder dus daar moesten we niet over zeuren. Hij had het zo opgelost en het was toch zijn laatste dag dus vooral niet zeuren en dankbaar zijn. Aangezien dit niet de eerste keer was dat een bestelling niet goed aangekomen is kunnen we alleen maar blij zijn dat deze fijne man weggaat bij multivlaai zodat we misschien de volgende keer wel netjes en klantvriendelijk geholpen worden en krijgen wat we besteld hebben

Gewenste Oplossing:

als ik netjes te woord word gestaan en krijg wat ik besteld heb en waarvoor ik betaald heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Multivlaai over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door keizer66