Klacht: Multivlaai Hoorn – Stempelkaart wordt niet aangenomen bij Multivlaai Hoorn

op 14 december 2016 over Multivlaai in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Jarenlang kopen zowel mijn familie alsmede ikzelf bij elke feestelijke gelegenheid gebak bij Multivlaai.
Vandaag wilde ik echter een stempelkaart inleveren (vol, zonder datum en geldig bij alle vestigingen). Aan de deur wist de bezorgster te vertellen dat de kaarten sinds vorig jaar niet meer ingenomen worden en dat zij enkel voor de ‘eigen klanten’ coulant zijn en omstempelen. De kaart was volgestempeld met stempels van een vorige vestiging, in een stad waar ik niet meer woonachtig/werkzaam ben. Ik heb na mijn verhuizing al meerdere malen in Hoorn iets gekocht. Er was geen enkele vorm van coulance of service, de bezorgster reed weer weg met de vlaai want wilde de kaart plus 8 euro bijbetaling niet accepteren. Hiermee heb ik gelijk mijn laatste ervaring met Multivlaai gehad, de volgende keer haal ik alle vlaaien bij HEMA (nog goedkoper ook!).

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Multivlaai over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Multivlaai in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Multivlaai een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Multivlaai

Heeft op 05 januari 2017 om 13:52 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Quinten R.