Klacht: Klacht medewerker Tussenmeer

op 21 september 2012 over Multivlaai in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Beste multivlaai,

Ik heb een klacht over de service van een medewerker van uw filiaal in Tussenmeer.

Ik ben vaste klant bij de Multivlaai in de kinkerstraat en voor de eerste keer heb ik een bestelling bij de Tussenmeer, omdat ik daar in de buurt was.

Toen ik in de ochtend belde, om te vragen of mijn bestelling al klaar lag, werd ik al niet heel vriendelijk behandeld aan de telefoon. Eenmaal op de zaak, vroeg ik of ze van een paar stukjes meer stukjes wilde maken. Dat doen ze altijd voor mij de kinkerstraat, dus ik had niet verwacht dat het iets was dat niet toegestaan was.
Ik kreeg een heel bot en defensief antwoord, “Dat doe ik niet!” Ik schrok daar van en verder kreeg ik ook helemaal geen verklaring. Haar verdere service kan ik het beste beschrijven als ‘ochtendhumeur’.

Dit gebeurde vandaag: 20 september 2012 (op mijn verjaardag nota bene). Het ging niet om het meisje dat bij de kassa stond, maar een mevrouw die van achter kwam en ook de telefoon opnam.

Ik hoop dat hier iets van gezegd kan worden, want dat is niet de manier om met klanten om te gaan. Van mij part snijd ze de taart helemaal niet, als ze het maar op een vriendelijke manier zegt en uitlegt.

Vriendelijke groet,

Een welgemeend excuus

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Multivlaai in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Multivlaai een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Multivlaai

Heeft op 09 januari 2017 om 10:14 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door NN