Klacht: Bestelling niet geleverd Multivlaai Harderwijk

op 09 april 2018 over Multivlaai in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Op zaterdag 7 april 2018 om 16.50 uur online een bestelling geplaatst voor 3 halve vlaaien. Op de site staat: ‘Voor 13.00 uur besteld, morgen in huis’, dus mijns inziens was ik op tijd voor bezorging op maandag. Op maandagochtend om 08.48 uur belt Multivlaai mij en spreekt een voicemail in met het bericht, dat ze twee van de drie vlaaien niet kunnen leveren. Ik hoor dit bericht om 10.41 uur en bel gelijk terug naar Multivlaai. Daar krijg ik te horen dat ik nu sowieso te laat ben en dat men helemaal niets meer gaat bezorgen. Er wordt beweerd dat ik bij het plaatsen van mijn online-bestelling een pop-up zou hebben gekregen met de melding, dat levering op maandag niet mogelijk zou zijn; dit is echter niet waar. Verder wordt gezegd dat er op de website staat: Voor 13.00 uur besteld, volgende werkdag in huis; ook dit is niet waar, er staat op de site ‘voor 13.00 besteld, morgen in huis’ en niet ‘volgende werkdag’. Hoe dan ook, mijn jarige verstandelijk gehandicapte autistische zoon die in een instelling woont zou zonder taart zitten, Multivlaai was niet bereid dit op te lossen en legde de schuld bij mij neer. Zeer onterecht en niet klantvriendelijk. Ik heb gelukkig een lokale banketbakker in Harderwijk gevonden die wél met veel begrip, vriendelijkheid, service en meedenken de kwestie heeft opgelost; de medewerkster van de banketbakkerij was zelfs bereid om na haar werktijd zelf persoonlijk de taarten bij de instelling van mijn zoon te gaan bezorgen…Overigens is de website van Multivlaai sowieso bedrieglijk: wanneer je bijvoorbeeld een halve vlaai in je winkelwagen hebt staan en je wilt een wijziging aanbrengen, zoals ‘ongesneden’ veranderen in ‘gesneden’, dan verandert ook automatisch heel stiekem gelijk je bestelling van’ halve vlaai’ in ‘hele vlaai’…dus voor je het weet, word je opgelicht en betaal je voor een hele vlaai terwijl je maar een halve wilt….Ik bestel nooit meer bij Multivlaai. Ben zeer teleurgesteld.

Excuus aan mij, terugstorten van de betaalde €30, en 'goedmaak-taart' voor mijn zoon!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Multivlaai over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Judith66