Klacht: bestelde vlaaien niet geleverd

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Woensdag 22 mei 2013 telefonisch 2 vlaaien besteld bij Multivlaai Hoofdstraat Alphen aan den Rijn .
Afspraak dat de vlaaien donderdag 30 mei 10.00 uur bezorgd zouden worden bij WSC Rijnzate Magnoliastraat 16 2404 VT Alphen aan den Rijn in verband afscheid collega.
Donderdag 30 mei om 10.10 uur winkel gebeld waar vlaaien bleven,antwoord bezorger is onderweg, om 10.45 wederom gebeld waar vlaaien bleven antwoord bezorger was al terug van ronde,vlaaien zaten er niet bij konden niet nageleverd worden, bezorger was al naar huis. Schande!!!! Rondgebeld en plaatselijke bakker( bakkerij van Breggen) gevonden die binnen 10 minuten 2 taarten kon bezorgen HULDE!!!

Gewenste Oplossing:

Excuus van Multi Vlaai en betalen van rekening voor de bakkerij, tevens 2 gratis vlaaien

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Multivlaai

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Multivlaai over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Multivlaai nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Multivlaai in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Multivlaai een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Multivlaai

Heeft op 09 januari 2017 om 10:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Van Oort ( woonservicecentra) Rijnzate)