Klacht: multitool

op 30 september 2016 over Aldi in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 22.08.2016 multitool ingeleverd voor reparatie vergrendeling zaagblad werkt niet goed is pas op06.09.2016 voor reparatie bij meister kundenservice aangeboden,het is 3 weken later nog geen multitool van reparatie terug.Gebeld met mevr.M.Jansen in Groenloo van Aldi deze vind 5 weken voor reparatie normaal nu ik dus niet dus mensen als je gereedschap bij Aldi wil kopen bezint voor je begint service waardeloos.

Gewenste Oplossing:

Als Aldi een nieuwe multitool uit het magazijn haalt en naar mij opstuurd geen vertrouwen meer in de reparatie

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ad ten Brink