Klacht: Multistarshop

op 10 maart 2020 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via bol.com bij multistarshop een boek besteld. Ik was te laat met ophalen bij het afhaalpunt waardoor het boek na een week retour is gestuurd. Dit netjes gemeld bij bol.com. Nu toch een rekening gekregen terwijl ik het boek niet heb en niet heb gehad. Afhaalpunt heeft bevestigd dat het boek retour is naar de afzender. Afzender een mail gestuurd, deze reageert met een mail vol spelfouten en zegt dat ik het boek te laat retour heb gestuurd. Staat een maand voor en het is na een week verstuurd? Kan hier iets aan gedaan worden, ik heb het product niet ontvangen, wel een rekening en krijg alleen onbeschofte reacties vol verwijten van multistarshop en ze lossen niks op.

Gewenste Oplossing:

Rekening laten vervallen, ik heb nooit een product ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 10 maart 2020 om 12:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Angeliqueee