Klacht: Muizen in ons chalet, alg in het zwembad, vies huisje en slecht onderhoud

op 04 augustus 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Wij zijn van vrijdag 28 juli t/m 4 augustus op vakantie geweest bij Droompark Hooge Veluwe in Arnhem! Bij binnenkomst rook ons chalet muf en zagen we schimmel op de gordijnen, muizenvallen staan en aanslag/schimmel in de badkamer. 5 lampen waren stuk. Wij hadden de luxe 4 persoons chalet geboekt waarbij er een luxe tuinset buiten zou staan dit was echter ook niet het geval. Aangezien mijn man wat zwaarder is hebben wij bewust meer betaald o.a. ook voor de tuinset. Het buitenzwembad was gesloten en het binnenzwembad stonk enorm naar chloor (kinderen kregen last van hun ogen en huid) en alg op de zwembad randen, vieze muren……

Op dinsdag 2 augustus zat er een muis in de muizenval en zagen we muizen lopen in ons chalet. Mijn man heeft er zelf 1 gevangen. Zijn Born Bjorg tas is stuk gebeten door de muizen. Ik zelf maar ook de kinderen waren erg bang. Wij hebben dit alles gemeld en er is een muizendokter in ons chalet geweest en wij hebben ter compensatie een diner voor 2 en Kids aangeboden gekregen (zonder drinken dit mochten we zelf betalen). Het is goed bedoeld, maar voor ons geen gehele compensatie voor dit vakantie leed.

Wij hebben van alles foto\\\’s gemaakt en zijn erg teleurgesteld en verdrietig aangezien ons deze vakantie ruim €600,- heeft gekost voor een week. Onze vorige vakantie was/is ook in het water gevallen door het overlijden van een dierbare. We dachten nu een week te genieten en tot rust te komen.

Personeel park was overigens wel erg vriendelijk en voor de kinderen hebben we er toch wat leuks van gemaakt. Maar we zitten er erg mee hadden veel meer voor ons geld verwacht. Zijn dit ook niet gewend van Roompot.

Compensatie qua prijs voor deze vakantie. Of e.v.t in de vorm van een weekendje weg (maar niet naar Droompark Hooge Veluwe). €600,- is echt veel te veel geld. Prijs/kwaliteit klopt echt niet. Hebben normaal nooit problemen met Roompot. We zijn erg teleurgesteld en verdrietig.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 08 augustus 2017 om 16:46 geantwoord

Heeft op 08 augustus 2017 om 17:10 geantwoord

Nee, wij gaan absoluut niet akkoord met deze oplossing aangezien het geen oplossing is!!! Wij hebben onze klachten wel degelijk kenbaar gemaakt aan het hoofd van de faciliteren dienst. Roompot vindt alles spijtig, maar komt niet met een oplossing. Heb al een mail gestuurd naar Roompot wil nu echt een passende oplossing. Zo makkelijk komen ze er niet vanaf. Wij kunnen en willen hiermee niet akkoord gaan.

Alle klachten die gemeld zijn door Susanne Binkhorst