Klacht: Muizen in huisje

op 06 september 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn van 21aug tot en met 28 aug naar bospark wolsfven geweest. Huisje nummer 221.Wij hadden daar last van muizen. Je hoorde ze elke nacht rennen door het huisje en door buizen heen. We zaten op een avond en toen kwamen er ineens vanachter de koelkast muizen tevoorschijn.
Volgende dag gemeld bij de receptie en die hebben twee muizenvallen geplaatst. Volgende dag zat er een muis in. Dat zorgde er overigens niet voor dat het probleem opgelost was. De kinderen en het zien van een muis in een val, opletten dat je kinderen niet in een muizenval gaat staan. Overlast op avond van nog meer muizen. Ik durfde niet meer ik de kamer te zitten. Dus gezellig quality time met mijn man Zat er ook niet in. We hebben hier lang voor gespaard en dit is ons echt tegen gevallen. De reactie van de receptie dat je dit kan verwachten in de bossen vond ik ook niet juist.

Gewenste Oplossing:

Ik zie als compensatie graag een deel van mijn geld terug. We hebben hier lang voor gespaard. Zo breed hebben we het niet en dan is dit ons echt tegen gevallen. Het hoort ontspannen te zijn en dat was dit niet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 09 september 2017 om 14:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 13 september 2017 om 10:03 geantwoord

Als je ziet hoe dit onze vakantie heeft beïnvloed..waar we maanden naar uitgekeken hebben..(waren er 4 jaar geleden ook,toen was het erg leuk)vinden wij dat we met een 25 euro tegoed bon in een restaurant te besteden karig worden tegemoet gekomen..Wij weten niet eens of we wel weer naar Roompot willen..Dan vinden wij deze vergoeding niet op zijn plaats...wij hebben gewoon een vervelende week gehad,dit op woensdag al aangegeven op t park..en er is niets mee gedaan..wij hadden van \"samen genieten\" iets anders verwacht..wij zien liever een geldbedrag terug..Met vriendelijke groet Janny Bekema

Alle klachten die gemeld zijn door Janny bekema