Klacht: Muggengordijn niet ontvangen

op 01 juli 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

11 mei jl. een muggengordijn besteld en betaald (29 euro). We zijn inmiddels zo’n 7 weken verder en heb nog niets ontvangen. Ondertussen heb ik bij Blokker een zelfde muggengordijn (met magneten) gezien voor 14,95. Dus heb ik na 6 weken een mail gestuurd dat ik, aangezien ze hun verplichtingen niet nakomen (levering zou binnen 4 weken geschieden), ik het geld terug wil. In een eerste antwoordmail werd aangegeven dat het product voor het weekend zou worden verstuurd. Aangegeven dat ik daar niet tevreden mee was en gewoon mijn geld wil teruggestort. In reactie daarop kreeg ik een mail waarin werd aangegeven dat ik de levering moet afwachten en daarna de retourprocedure in werking kan stellen. Maar ja, er is nog steeds niet geleverd. Dus: geen produkt én geen geld terug.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als het geld wordt teruggestort. Als groupon zaken doet met bedrijven die hun verplichtingen niet nakomen, moeten ze zelf de consequenties dragen en deze niet afwentelen op hun klanten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 21 november 2012 om 17:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Anna,

Volgens onze gegevens is uw klacht behandeld en opgelost. Indien dit niet zo is, laat het ons dan alstublieft weten. Dat kan door te reageren op dit bericht of stuur een e-mail naar support@groupon.nl.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door annavannoort