Klachten over mttm

Heeft u iets meegemaakt met MTTM waarover u ontevreden bent? Wij horen dat graag. We zullen dan samen met u naar een oplossing zoeken. Als wij weten wat... Lees meer >

92% van alle klachten opgelost. Nog 37 klachten nodig voor een plaats in de categorie Telecomwinkels

92%
13 klachten gemeld
0 openstaande klachten
1 klachten in behandeling
12 klachten opgelost
4.3 /10
25 stemmen

Ruim een half jaar geleden heb ik mijn contract bij Zakelijke nummers, MTTM opgezegd. Dit is ook door hun bevestigd. Sindsdien blijven de facturen komen. Nu is het overgedragen aan een incasso-bureau. Ik heb ondertussen meer dan 20 x gebeld,... Lees meer

Facturen blijven ontvangen na beeindiging

Klacht van op 25 oktober 2018 over mttm in de categorie Telecomwinkels

In december 2017 hebben wij ggen diensten meer afgenomen van MTTM. Beeindiging van domeinnamen, office, beveiliging, enz. (gate-hosting, gate-shield, en allerlei zulks soort namen). Inmiddels zijn we bijna 1 jaar verder, en blijven we facturen ontvangen van deze door MTTM genoemde... Lees meer

Compliment van wim@supermarktschouten.nl op 30 oktober 2018 over mttm

Onze klacht werd serieus genomen en er is een oplossing gevonden. Bedankt.

Compliment van BCEmmen op 18 december 2017 over mttm

Mevrouw Rebecca Deering heeft ons zeer correct te woord gestaan en zij heeft het probleem keurig opgelost. Hartelijk dank!

Compliment van balloonist op 09 november 2017 over mttm

Ik kan niet anders zeggen dat de wijze van benadering zeer keurig was, doortastend en voorbeeldig.

Compliment van INCasting op 31 augustus 2017 over mttm

Although it took years to finally get their attention, I am satisfied by the result. They have sent me 'credit notas' for the fees they have been trying to force us to pay for services we never used.
Thank you for organizing this site. I believe I would still be fighting MTTM/Tring if I hadn't found it.

Compliment van RW Driessen op 10 augustus 2017 over mttm

Onlangs heeft men toch nog contact met mij gezocht. We hebben telefonisch afspraken gemaakt die dezelfde dag ook nog per mail bevestigd zijn. Ik had nog ruim 500 euro tegoed, die heb ik inmiddels volgens afspraak ook ontvangen, waarvoor dank.
Conclusie; nu wel afspraken nagekomen en mij beleefd en fatsoenlijk te woord gestaan.