Klacht: MRB komt beloften niet na, laat niets van zich horen

op 03 juli 2012 over MRB bouw in de categorie Bouwbedrijven

Ik heb via groepen een voucher gekocht waarbij ik klusuren heb ingekocht. Op de voucher staat duidelijk dat je ze in blokjes van 4 uur kan opnemen, dus ik had er 16 gekocht.
Het was heeeeel moeilijk MRB bouw te pakken te krijgen: ik heb ze maandenlang meerdere mailtjes moeten sturen, waarop niet werd gereageerd. Als je het telefoonnummer belt, krijg je een telefoniste aan de lijn, die dan je nummer opschrijft en zegt dat je wordt teruggebeld. Na een aantal maanden ‘jagen’, werd ik zowaar teruggebeld, en werd er een afspraak gemaakt om te kijken wat er allemaal gebeuren moest. En er werd ineens tegen me gezegd dat ik de 16 klusuren in 1 x moest opnemen. Er is in mei iemand langs geweest, en ik zou binnen 2 weken een offerte ontvangen, en daarna zouden ze snel aan de slag gaan. Na 4 weken niets gehoord te hebben, heb ik meerdere keren gebeld en gemaild, maar krijg geen reactie. Dit bedrijf is m.i. erg onprofessioneel bezig. En op deze site, lees ik dat ik niet de enige gedupeerde ben.

Er is geen oplossing. Ik ben al blij dat meerdere mensen dit lezen en met een ander klusbedrijf in zee gaan. En blijkbaar ben ik niet de enige gedupeerde/

Alle klachten die gemeld zijn door Demha