Klacht: Mp4 klacht niet opgelost

op 21 juli 2012 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb twee weken geleden een klacht geplaatst over een defecte mp4 die bij light in the box is aangeschaft
Ik heb hier keurig antwoord op gekregen en later ook een oplossing , met de vraag, gaat u hiermee akkoord
Ik heb meerdere keren gemaild met het het antwoord dat ik hier niet tevreden mee ben , want ik wil geen tegoedbon van 25 dollar, want ik wil nooit meer wat bij dit bedrijf bestellen!!
Hierna heb ik helemaal niets van jullie gehoord en op deze site staat dat het probleem is opgelost, wat dus helemaal niet et eval is.
Ondertussen heef mijn dochter nog steeds helemaal niets en duurt het allemaal erg lang!!

Ik vind het allemaal zo slecht dat als er nu niet snel actie word ondernomen, ik rechterlijke stappen ga ondernemen , want het klacht percentage van dit bedrijf is te hoog!!

Eeen nieuwe zsm met verzendbevestiging of geld retour

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 06 augustus 2012 om 11:57 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox.com/MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De klantenservice
Lightinthebox/MiniInTheBox