Klacht: MP201

op 23 september 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Blijft niet op de instellingen staan elke dag opnieuw instellen
Gaat steedsterug van 2 naar 1 kabel aansluiting

Gewenste Oplossing:

Dit is een herhaalde klacht medewerker vertelde dat de recorder opgestuurd moest worden dat betekend dat wij dan geen tv meer kunnen kijken
Graag nieuwe of tijdelijke ontvanger opsturen
Wij zijn al 27 jaar bij Canal digital aangesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 23 september 2016 om 14:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw van der Wurff,

Wat vervelend dat uw MP 201 ontvanger kuren heeft.
Wij hebben u een retour formulier toegestuurd om de ontvanger te retourneren.
Zodra de ontvanger bij ons ontvangen is, krijgt u zo spoedig mogelijk een nieuwe MP 201 ontvanger teruggestuurd.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Paul

CanalDigitaal Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Zsm