Klacht: Wil je niet weten….

Syllos op 15 september 2019 over Movie Park Germany in de categorie Attractiepark

Online alles geregeld. Wij heen nou pfff 2 uur in de rij bij welkom centrum oké hadden alles. Nou nee vip pas kon pas op dag van gebruik. Hoppa volgende dag mega druk weer in de rij. Rond half 2 pas vip pas. Via internet geen keuze qua vip pas. Pas 30 euro kon je niet eens overal in ?! Kwamen we daar pas achter als ik dat geweten had.All-in hadden we. Helaas voor kleine kinderen niets zonder prik konden alleen water krijgen niet eens limonade.. personeel behoorlijk chagrijnig in park werd overal gerookt geen toezicht. Veelste weinig personeel inzet op mooie drukke weekenden. Cadeau gekocht voor kind van vier. Mega blij met haar pistool.. geen plaffertjes erbij te koop. Aangegeven hadden ze nog voor in de winkel. Nou nee uitverkocht. Kind blij met niets. Optie cadeau afpakken van een blij kind. Al met al een flut weekend..

Als deze klacht serieus genomen wordt en dat er fouten zijn gemaakt. Ik vind het misleiding omdat je beter af zou zijn als je online boekt. Nu intotaal 4 a 5 uur park weggegooid

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Movie Park Germany

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Movie Park Germany nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door