Klacht: Motor schokt tijdens rijden en optrekken.

op 09 oktober 2017 over Honda in de categorie Automerken

Mijn Honda Jazz CVT 2007 schokt soms tijdens het rijden met constante snelheid en vaak tijdens het optrekken.Gisteren schokte hij zo erg dat de waarschuwingslichten aangingen.Heb de motor stilgelegd en nadien terug gestart.Het waarschuwingslicht ‘ anomalie ‘ ( motorblokbeeld ) bleef branden.Ben vandaag naar de Hondagarage in St.Truiden geweest.Ondertussen ging het waarschuwingslichtje uit.Daar hebben ze alles nagemeten en niets gevonden.Misschien de brandstof opperden ze.Voor dit probleem ben ik reeds bij hen geweest in augustus jl.Toen werd de versnellingsbak gespoeld en van nieuwe olie voorzien.Men raadde mij aan om benzine ‘ 98 te tanken en geduld te hebben.Maar tot op heden nemen de klachten niet af.Ik ben vooral bang om een inhaalmaneuver uit te voeren.

Mijn vrouw en ik gebruiken graag deze praktische stadswagen.Maar voelen ons nu niet meer op ons gemak tijdens het rijden.Graag zouden wij willen weten of dit technisch probleem kan opgelost worden en wat de eventuele kosten zouden kunnen zijn.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Honda

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Honda nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Goffings