Klacht: moter kapot

op 04 juli 2012 over Scandic Bedden in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

in april ging de moter van ons drie jaar oude boxspringbed kapot, De monteur kwam langs maar had niet de goed moter bij zich. hij zou een nieuwe afspraak maken.
Daarna niets meer gehoord. pogingen om telefonisch contact te krijgen werken niet: steeds antwoordapparaat.
Langs Bosch Bedden in Nijmegen gegaan, waar bed was gekocht: winkel blijkt gesloten!

Gewenste Oplossing:

Een nieuwe passende en werkende moter onder mijn bed!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scandic Bedden in behandeling genomen

Scandic Bedden

Heeft op 06 juli 2012 om 12:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

wij gaan dit oplossen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scandic Bedden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Scandic Bedden beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door beurden