Klacht: Motel Eindhoven (vanderValk) aangepaste hotel kamer niet geschik voor rolstoel

op 05 mei 2017 over Hotels in de categorie Horeca

2 overnachtingen geboekt bij Motel Eindhoven (vanderValk)
De aangepaste douche bevat een Toilet met beugels en een verhoging.
Prima, maar de douchestoel zit zo laag dat het onmogelijk is voor iemand van een normale lengte 1,85 die niet kan staan (dwarslaesie) om te douchen, er zit een kleine handgreep tegen de muur geschroefd, waarom niet een douchestoel die op meerdere hoogtes verstelbaar is een zelfde beugel aan de muur als bij de toilet, ook werden rond 7uur wakker door veel geluidoverlast (parkeerplaats werd opnieuw geteerd)r waren om 10 uur klaar en weg, ook het koffiezetapparaat op de kamer deed met niet, het vuil in de badkamer werd niet meegenomen, deurpas werkte niet en bij het inchecken 20 minuten moeten wachten omdat de kamer niet schoon was, dit allemaal gemeld en totaal geen reactie ook niet na meerdere mails door mij als reminder .

1 in ieder geval, een reactie
2 je betaald veel extra voor een aangepaste kamer die niet (goed) aangepast is (dus een compensatie zou op zijn plaats zijn
3 een melding dat je ze volgende ochtend vroeg met het teren van de parkeerplaats beginnen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotels

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hondmel