Mijn Klacht:
Hallo
Ik draai altijd sigaretten van l&m shag
Nu heb ik voor de derde keer op rij een pot shag met allemaal mot shag vreselijk
Wat kan ik hier mee doen
Gewenste Oplossing:
Tegemoet koming is al zo duur
Een klant van L and M heeft herhaaldelijk problemen ervaren met potten shag die vol mot zijn. Dit is nu de derde keer dat dit voorkomt, wat leidt tot frustratie. De klant zoekt naar een oplossing voor dit probleem.
Hallo
Ik draai altijd sigaretten van l&m shag
Nu heb ik voor de derde keer op rij een pot shag met allemaal mot shag vreselijk
Wat kan ik hier mee doen
Tegemoet koming is al zo duur
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over L and M
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over L and M nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM