Klacht: Mooie verjaardags droom verpest door City Tijger

op 21 juli 2017 over Citytijger.com in de categorie Online Reisbureaus

Op 7 mei 2017 hadden ik en mijn familie een dag tripje geboekt naar Disneylad Parijs voor 25 juli 2017 bij City Tijger, specefiek deze datum omdat ik dan dus jarig ben! Netjes kregen we een bevesteging van betaling en een boekingsbevesteging waar in stond: aankomst datum 25 juli! Vertrek datum: 25 juli. Ik kon niet wachen om te gaan!

Na 7 mei hadden we niks meer gehoord, wat opzich niet zo vreemd is aangezien het in juli pas was. Maar het was nu de week van te voren en ik had als nog niets vernomen. Dus suurde ik een facebook bericht op woensdag 19 juli met de vraag waarm we nog geen tickets hebben ontvangen. Ik kreeg daar op het antwoord dat ze hun best gingen doen om zo snel mogelijk een bericht terug te sturen. Maar toen ik donderdag ochtend nog steeds niets gehoord had, ben ik gaan bellen.

Aan de telefoon kreeg ik een erg onbeleefde man aan de lijn (hij zei dat hij de manager was) die mij vertelde dat er helemaal geen bus reis naar Disneyland ging op 25 juli. Terwijl ik dat wel geboekt heb en in mijn boekingsbevesteging stond. “We kunnen geen bus van drie mensen naar Disnayland sturen mevrouw.” En met alles wat hij zei gaf hij mij eigenlijk de schuld. Toen ik vroeg over annuleringen zei hij dat hij daar niet over ging en dat er maandag pas iemand zou zijn die dat zou kunnen doen. Dat zou een dag voor vertrek zijn! (Volgens hun dus twee dagen.) Na tien minuten aan de telefoon te zitten en haast afgekafferd te worden door een man die nog niet eens het fatsoen had om zijn excuses aan te bieden door de fout die zij gemaak hebben, heb ik huilend opgehangen.

Zowel mijn moeder als ik hebben beide een mail gestuurd op donderdag 20 juni met de vraag of ze ons terug wilde bellen, iemand die ons kon helpen, iemand die fatsoenlijk een oplossing wilde zoeken. Op beide mails is niet gereageerd. Ook op de facebook berichten had ik nog steeds geen reactie.

Vandaag op 21 juli belde mijn moeder, aangezien zij de gene was die betaald heeft. Zij kreeg een man aan de telefoon, we weten niet zeker of het dezelfde persoon is die ik gisteren aan de telefoon had. Hij zei dat hij niet met in haar in discussie wilde gaan, omdat hij de discussie al gevoerd had met mij gisteren. Mijn moeder zei dat hij naar haar moest luisteren, dat ze er niet mee akkoord ging dat als zij een fout hebben gemaakt ze er zo mee omgingen en niets meer van zich laten horen. Hij zei: “We gaan de 26ste, en ik heb geen verstand van IT. We hebben geen tijd om er naar te kijken.” Hij wenste haar een prettige dag en hing de telefoon op. Terwijl mijn moeder nog verder wilde praten.

We zijn beide boos en verdrietig dat er zo met ons omgegaan word, terwijl de fout niet bij ons ligt.

Als wij ons volledige bedrag van 247 euro terug krijgen met een excuses van City Tijger.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Citytijger.com

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Citytijger.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jelske Knevel