Klacht: Monteurskosten aug 2018

op 14 maart 2020 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 14-3-2020 een mail ontvangen dat er per abuis zijn vergeten monteurs kosten te berekenen van aug 2019 Deze word nu berekend op de komende factuur.Nu heb ik de afgelopen weken diverse keren contact gehad over uitvallende wifi, hou afgelopen week terug worden gebeld voor een afspraak maar helaas niet terug gebeld ook klacht nog niet opgelost.Meer dan 30 jaar KPN klant maar daar hebben ze schijt aan

Gewenste Oplossing:

Klacht is opgelost en de monteurskosten aug 2019 niet worden berekend.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HJ-Kamphuis