Klacht: Monteur komt niet opdagen

op 16 december 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Afspraak met monteur,was al bang dat die niet zou komen want mijn vader en broer hadden 3 en2 dagen geleden ook een afspraak en ook daar is de monteur zonder af te melden niet komen opdagen.
Ik had een halve vrije dag gepland en wilde dus zeker weten dat de monteur zou komen.s’avonds gebeld met de klantenservice en die verzekerde mij dat de monteur zou komen,ik legde uit dat dat niet waarschijnlijk was en dat ik mijn vrije dag vergoed wilde als ze niet kwamen.afgesproken dat ik de volgende morgen(14*-12-17)gebeld zou worden als de afspraak met de monteur gecontroleerd was,zo gezegd zo gedaan ,werd netjes gebeld met de bevestiging dat de monteur tussen 14.00 en 16.00 uur zou komen en dat bij de monteur gemeld was dat annuleren geen optie was.Ik neem een halve vrije dag,en je raadt het al,niemand laat meer iets van zich horen,blijven bellen maar monteurs zijn niet bereikbaar,klantenservice gebeld en iedereen heeft begrip,zegt sorry,enz,maar verder gebeurd er niets.Ik wil compensatie voor mijn halve vrije dag,hoe moet ik dit regelen???

Ik ben tevreden als mijn klacht serieus wordt genomen en ik gecompenseerd wordt

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ontevredenkpnklant