Klacht: Monteur komt niet opdagen

op 18 oktober 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Met Tele2 een afspraak gemaakt dat de monteur op 14 oktober 2016 zou komen tussen 9 en 11 uur in de ochtend. Om kwart over 11 heb ik Tele2 weer gebeld. Daarna werd ik door de monteur gebeld dat hij tussen 1300 en 1400 uur zou komen, want het was heel druk. Ik had gelijk mijn baas gebeld dat ik wat later zou komen, want de monteur was te laat. Ze was er natuurlijk niet blij hiermee.

Om half 3 bel ik nog een keer Tele2, want ik had nog steeds niks van de monteur gehoord. Hij had blijkbaar aangegeven dat hij al geweest was tussen 9 en 11 uur. Toen werd er gezegd dat ze de agenda gingen pakken om een nieuwe afspraak te maken en dat ze mij terug gingen bellen. Ik werd nooit meer terug gebeld.

Op zaterdag 15 oktober heb ik nog een keer gebeld. Er stond dus blijkbaar een afspraak dat de monteur op zaterdag zou komen. Hij is er weer niet geweest en ik moest weer vrij nemen van mijn werk.

Op maandag 17 oktober bel ik nog een keer, omdat ik nog steeds niks had gehoord. Met Ruben gesproken van Tele2. Hij gaf aan dat ik op maandag gebeld zou worden voor een afspraak. Ik had al aangegeven dat ik een klacht ging indienen, want dit is geen service.

Op maandag had ik nog steeds niks gehoord. Vandaag 18 oktober heb ik weer gebeld. Ik ben het zat om keer op keer te bellen en vrij moeten nemen van werk. Met Arian en Viviande gesproken, hen hebben allebei kpn gebeld en ze kunnen pas op zaterdag 22 oktober een monteur sturen.

De service is hier absoluut niet goed! ik ben een klant, maar word niet als een klant behandel. De afspraken worden niet nagekomen. Ik krijg ondertussen ruzie met mijn baas, omdat ik telkens vrij moet gaan nemen. Ik vind dit absoluut niet kunnen!

Ik wil dat er vandaag het liefst een monteur komt. Mocht het niet zo zijn dan wil ik gratis kunnen overplaatsen naar een andere organisatie en ik wil een vergoeding voor de niet nagekomen afspraken en omdat ik telkens vrij moest nemen van mijn werk.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dcsinisterrarestrepo