Klacht: Monteur

op 03 mei 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben zwaar ontevreden over Ziggo. Er moet schijnbaar een knopje worden omgezet in een kastje bij ons in de straat en deze monteur kan pas over 8 dagen langs komen. Dus tot nu toe hebben we geen internet en tv. Te gek voor woorden dat er geen monteur eerder langs kan komen. Slecht dat ze zo besparen op monteurs. Ik vind dit maar slechte service

Gewenste Oplossing:

Er moet zo snel mogelijk een monteur komen. Vanwege mijn studie heb ik internet nodig.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elleanor1234