Klacht: monteren keuken na bijna 2 maanden nog niet af!

op 19 februari 2018 over Tulp Keukens in de categorie Keukenleveranciers

9 januari 2018 zou de keuken gemonteerd worden. Het is nu 19 februari en ik zit nog steeds met een open spoelbak kast waar mijn prullenbakken los instaan. Het is echt geen gezicht! Probleem: keukenboiler neemt teveel plek in waardoor de geleiders van het prullenbakken systeem niet passen. Er is 4x een monteur langs geweest om zaken af te maken. Er wordt toegezegd dat het probleem wordt opgelost. Vervolgens hoor je niets meer. Drie jaar geleden hebben wij ook een keuken bij Tulp gekocht; zelfde probleem. Afvalsysteem paste niet in de spoelkast uiteindelijk prullenbakken in een andere lade moeten plaatsen wat ten koste ging van kastruimte. Ivm verhuizing moesten wij een nieuwe keuken aanschaffen. Expliciet gevraagd of ditmaal het afvalsysteem in de spoelkast met de keukenboiler geplaatst zou kunnen worden omdat wij niet tevreden waren over de vorige oplossing.Toegezegd door verkoper dat het ditmaal echt zou passen. Nu dus hetzelfde probleem! Wij dienen een schadeclaim in!

Wij zijn tevreden als wij financieel tegemoet worden gekomen en het afvalsysteem met de keukenboiler zijn geplaatst.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tulp Keukens over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tulp Keukens in behandeling genomen

Bericht van Tulp Keukens

10 maanden geleden - Beste mevrouw Prins, Uw bovenstaande klacht is ontvangen. Een heel vervelende situatie dat uw spoelkast nog niet gemaakt is zoals u deze gekocht heeft, onze excuses hiervoor. Ik heb uw klacht opgepakt en er wordt hierover zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Twan Vos - Tulp Keukens

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tulp Keukens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tulp Keukens

Heeft op 22 februari 2018 om 10:29 geantwoord

Beste mevrouw Prins,

Vanuit onze klantenservice heb ik begrepen dat er vanochtend contact met u is opgenomen. Hierbij is er voor aanstaande maandag een afspraak gemaakt om de problemen in uw spoelonderkast op te komen lossen. Daarnaast is afgesproken dat wanneer uw keuken maandag volledig 100% in orde is, er contact met u wordt opgenomen over een tegemoetkoming.
Wij gaan ervan uit dat we samen met u de komende week alles naar tevredenheid af kunnen wikkelen.

Twan Vos - Tulp Keukens

Alle klachten die gemeld zijn door J.Prins-Thorn