Mijn Klacht:
Op 24 01 2019 bij montel in Zwolle bij verkoper Jasper 2 lederen banken besteld deze kwamen binnen eind maart met het volgende probleem bij 1 van de banken waren de naden schuingestikt ,en dus geen gezicht bij zo,n dure lederen strakke bank ,en het onderhoudspakket van 300 werd kapot geleverd .
Nadat de spullen op de plek stonden hebben de bezorgers foto,s gemaakt en waren het met mij eens dat het niet goed was,toch hebben ze me een handtekening laten zetten op hun tablet,en zelf blijkt later de vragen te hebben ingevuld ,ik weet hier niks van….na veelvoudig gebeld en gemaild met montel is er nu in mei een reparatie dienst geweest en die heeft mijn nieuwe dure bank helemaal uit elkaar gehaald en geprobeerd beter te krijgen ,helaas nog steeds niet goed ,jammer dat het zo moet dit was mijn zoveelste lederen bank bij montel in afgelopen 30 jaar maar ik denk dat het de laatste is helaas……..niet tevreden …
Gewenste Oplossing:
Als de bank vervangen word of als het leer er goed op zit zoals mijn andere bank die bij hun weg komt
