Klacht: Zeer slecht service en contact

Rhgb10 op 07 mei 2019 over Montel in de categorie Lederwaren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 24 01 2019 bij montel in Zwolle bij verkoper Jasper 2 lederen banken besteld deze kwamen binnen eind maart met het volgende probleem bij 1 van de banken waren de naden schuingestikt ,en dus geen gezicht bij zo,n dure lederen strakke bank ,en het onderhoudspakket van 300 werd kapot geleverd .
Nadat de spullen op de plek stonden hebben de bezorgers foto,s gemaakt en waren het met mij eens dat het niet goed was,toch hebben ze me een handtekening laten zetten op hun tablet,en zelf blijkt later de vragen te hebben ingevuld ,ik weet hier niks van….na veelvoudig gebeld en gemaild met montel is er nu in mei een reparatie dienst geweest en die heeft mijn nieuwe dure bank helemaal uit elkaar gehaald en geprobeerd beter te krijgen ,helaas nog steeds niet goed ,jammer dat het zo moet dit was mijn zoveelste lederen bank bij montel in afgelopen 30 jaar maar ik denk dat het de laatste is helaas……..niet tevreden …

Gewenste Oplossing:

Als de bank vervangen word of als het leer er goed op zit zoals mijn andere bank die bij hun weg komt

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Montel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Montel in behandeling genomen

Bericht van Montel

5 jaren geleden - Geachte heer Rhgb10, wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent met de geleverde service. Ik zie in het servicerapport dat de monteur het had opgelost en dat u ook tevreden was. Graag zou ik daarom nieuwe foto's ontvangen van de bank, zodat ik met u mee kan kijken. Met vriendelijke groet, Julia - Webcare Montèl

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Dan moet u het service rapport nog maar eens goed doorlezen daar staat niet in dat ik tevreden was

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Antwoord van montel We hebben uw foto's intern besproken en aan de hand van het servicerapport van POS blijven wij bij ons standpunt. De melding die u maakt bij de bank model Studio, zijn model- en materiaalgebonden eigenschappen. Ook op toonzaal staat de bank op deze manier afgewerkt, dit siert juist dit model. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. wens ik u een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Klantenservice Montèl Blijkbaar siert het het model bank volgens hun als de naden schuin lopen en het niet goed gestikt is voor mij nooit meer een montel bank Duizenden euro,s betaald en niet tevreden .......

Alle klachten die gemeld zijn door