Klacht: Meer dan 3 maanden wachten we al op een oplossing

op 13 juli 2018 over Montel in de categorie Lederwaren

In maart is er bij ons een te hogediepe elektrische relax fauteuil geleverd. Gelijktijdig is ook een handbediende fauteuil geleverd die wel voldoet. Er zit een hoogte verschil in van 4.5cm. al monteur op visite gehad, vele telefoontjes en mail verstuurd. Laatste contact op 26 juni . Meneer van Veen van Montel zou t op gaan lossen. Vandaag 13-7 nogmaals gebeld waar de oplossing blijft, maar in hun systeem stonden na 25-6 geen acties meer. We beginnen het nu echt beu te worden en willen een keer gebruik kunnen maken van onze fauteul. De service verlening van Montel is allerbellabbert. Ze moeten eens bij de firma Goossens gaan praten hoe zij met klanten omgaan. Die staan binnen no-time op de stoep en lossen de problemen direct op.

Zodra de fauteul omgeruild is voor een kleiner model met dezelfe poot als van de handbediende fauteul.
Want daarmee schijnt t probleem begonnen te zijn ze hebben er 2 dezelfde poten onder gezet, maar bij de elektrische is ie daarmee te hoog geworden ????

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Montel over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Montel in behandeling genomen

Bericht van Montel

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw van de Ven, Zeer spijtig te lezen dat u nog geen gebruik heeft kunnen maken van uw fauteuil. De klantenservice neemt vandaag contact met u op om de service verder te bespreken. Met vriendelijke groet, Julia - Webcare Montèl

Alle klachten die gemeld zijn door Joskeven