Klacht: Goudengarantie pakket is fake

kroet op 05 juni 2017 over Montel in de categorie Lederwaren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 4 jaar geleden een duur bankstel bij montel gekocht met het “goudengarantiepakket”.
Helaas was na 1 jaar de laklaag van 1 naad eraf gesleten.
Met Montel gebeld omdat het leer door en door geverfd zou zijn. Volgens Montel kon dit niet maar er kwam een monteur. Die monteur wist niets van door en door geverfd en heeft het bij getipt met grijze lak. Na 1,5 jaar was dezelfde naad weer kaal. De rest van het bankstel heeft er geen last van.
Weer contact opgenomen, dat moest nu met het gouden garantieplan.
Die gaven aan dat het een slijtage was die reeds eerder was gemeld bij Montel dus het viel niet onder de garantie. Weer Montel gebeld en die gaven aan dat de bank uit de wettelijke garantie was. Ik moest echt bij het gouden garantie plan zijn.

Gewenste Oplossing:

Ik wil de kosten van het gouden garantieplan terug want dat is een fake garantie.
Feitelijk wil ik een bankstel met door en door geverfd leer. Dat was mij verkocht.
Helaas heb ik dat niet. Daar kom ik achter als het bankstel al een poos staat. Nog een keer aanstippen heeft geen nut. Wel kan men de betreffende bank opnieuw bekleden of een deel van de hoge aanschafprijs vergoeden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Montel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Montel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Montel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Montel

Heeft op 07 juni 2017 om 09:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Tom van den Berg,

Wat vervelend dat u een klacht heeft aan uw bankstel. Ik zou u willen vragen om foto's te willen sturen naar [email protected] en dan zullen wij de klacht opnieuw gaan bekijken. Wij zullen dan verder het garantieplan bespreken en kijken wat de opties zijn.

Met vriendelijke groet,
Julia - Webcare Montèl

Alle klachten die gemeld zijn door