Mijn Klacht:
Ik heb 4 jaar geleden een duur bankstel bij montel gekocht met het “goudengarantiepakket”.
Helaas was na 1 jaar de laklaag van 1 naad eraf gesleten.
Met Montel gebeld omdat het leer door en door geverfd zou zijn. Volgens Montel kon dit niet maar er kwam een monteur. Die monteur wist niets van door en door geverfd en heeft het bij getipt met grijze lak. Na 1,5 jaar was dezelfde naad weer kaal. De rest van het bankstel heeft er geen last van.
Weer contact opgenomen, dat moest nu met het gouden garantieplan.
Die gaven aan dat het een slijtage was die reeds eerder was gemeld bij Montel dus het viel niet onder de garantie. Weer Montel gebeld en die gaven aan dat de bank uit de wettelijke garantie was. Ik moest echt bij het gouden garantie plan zijn.
Gewenste Oplossing:
Ik wil de kosten van het gouden garantieplan terug want dat is een fake garantie.
Feitelijk wil ik een bankstel met door en door geverfd leer. Dat was mij verkocht.
Helaas heb ik dat niet. Daar kom ik achter als het bankstel al een poos staat. Nog een keer aanstippen heeft geen nut. Wel kan men de betreffende bank opnieuw bekleden of een deel van de hoge aanschafprijs vergoeden.
