Klacht: beeindigen contract en afsluiten bkr

op 24 juni 2017 over Money@home in de categorie Kredietverstrekkers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ruim een maand geleden heb ik mijn rekening ingelost en zowel telefonisch als via de mail mijn contract opgezegd en gevraagd bkr af te melden. Kreeg te horen dat het pas na een maand mogelijk was om het af te sluiten, omdat het systeem van ze niet eerder kon. Nu ruim een maand later is mijn contract nog steeds niet afgesloten en bkr afgemeld.

Gewenste Oplossing:

Schriftelijk bevestiging van mijn beeindiging van het contract en afsluiten bkr.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Money@home

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Money@home nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Valentine