Klacht: money refund

op 11 februari 2018 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

On the 23 of january I returned the lights to a Polish mailbox that they recieved on the 29 january.. According to the website, I should have had my money back within 5 business days. Well it is now 8 days later and I am still waiting. I want my money back with speed. They have received their product but have a hard time to submit the money back. What a company

Gewenste Oplossing:

I will be happy when I receive my money back.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 11 februari 2018 om 11:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Onze verontschuldigingen voor het eventueel veroorzaakte ongemak.

Wij zullen onmiddellijk een volledige terugbetaling voor u verzorgen van EUR 23.90.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens enkele werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.

Bedankt voor uw begrip en medewerking.

Met vriendelijke groet,
Carla
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Mvrw van Maanen