Klacht: Mondkapjes plicht

op 03 juni 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Op 3 juni, omstreeks 14.00 uur liep ik de AH aan de Vughterstraat in Den Bosch binnen. Net voor mij liep een oude dam binnen, zij ging naar de infobalie, omdat zij hul nodig had bij het pinnen. Deze oude dame droeg geen mondkapje.
Toen ik bij de kassa stond, stond deze oude dame ondertussen achter mij, en nog steeds geen mondkapje op. Ik heb mevrouw gevraagd hoe het komt dat zij geen mondkapje droeg.
Vervolgens kreeg ik echt een ontzettend grote bek van de kassiere, die overigens ook geen mondkapje vroeg. Ik mocht van haar niemand aanspreken op het dragen van een mondkapje. Toen ik aangaf dat er echt een mondkapjes plicht is, werd ze alleen nog maar brutaler en ik hoefde die mevrouw niet aan te spreken, en zij droeg ook geen mondkapje en daar had ik haar toch ook niet op aangesproken.
Even later heb ik haar nogmaals verteld, dat er een mondkapjes plicht was, maar ik kreeg direct weer een grote bek (sorry, grote mond dekt echt de lading niet).

ik zou het op prijs stellen excuses te krijgen, maar ook dat medewerkers van AH zich aan de mondkapjes plicht houden en klanten die ander klanten hierop aanspreken in ieder geval niet afvallen.

Ik ben ondertussen 59 en wens echt niet op deze toon door een medewerkster van Ah aan gesproken te worden. Waarom ze deze oude dame in bescherming nam is mij een raadsel, want ook deze oude dames kunnen nog steeds het virus overbrengen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fokus