Klacht: Mondelijke afspraken niet in schriftelijk contract overgenomen – rekening 9397514526

Hans-Hermann Feiste op 27 april 2019 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 3 januari had ik het bedrag voor een X1 inclusief de door mij gewenste verzekering met een eigen risico van 1.100,00 € vooraf en volledig betaald.
Bij het ophalen van het auto op 20 maart zijn we overeengekomen voor een X3 te kiezen tegen een toeslag van totaal 279,24 €.
Verder heb ik benadrukt dat ik geen enkele wijziging van de verzekering wil. Ik heb expliciet een verlaging van het eigen risico en de keuze voor een ruit- en bandenbescherming geweigerd.
Ondanks mijn duidelijke wensen zijn deze niet correct in het schriftelijk contract opgenomen. Dit werdt voor mij pas duidelijk toen mijn credit card met 175,03 € extra was belast.
Via [email protected] heb ik mijn situatie uitgelegd en het bedrag voor niet afgesproken diensten terug gevraagd.
Sixt gaat ervan uit dat ik het contract heb gelezen voordat ik mijn handtekening zet en weigert ieder begrip.
Maar zo een contract is meer dan een meter gedrukt papier. Hoe lang moet ik lezen om dingen te vinden die de baliemedewerker anders dan onze afspraken in het contract heeft gezet? Als klant verwacht ik dat net gemaakte afspraken goed in het contract staan!
Voor mij is het gedrag van Sixt oplichting en valsheid in geschrifte.

Gewenste Oplossing:

Ik verwacht dat Sixt zijn fout corrigeert en dat ik het bedrag van 175,03 € terug ontvang.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sixt

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sixt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door