Klacht: Molenmesje slaat zwart uit bij snijen knoflook en uien

op 24 augustus 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

9 augustus molenmesje “Herder” gekocht. Euro 12,99
Bij gebruik slaat lemmet zwart uit. Wilde 24 augustus bij Blokker Reigersbos A’dam Zuidoost verhaal halen, zonder resultaat. Geen ruiling, geen geld retour!

Ruiling of geld terug.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 24 augustus 2016 om 13:09 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Naar aanleiding van uw bericht heb ik contact opgenomen met de winkel in Reigersbos. Zij geven aan dat er roest op het mesje zat. Het mesje is gemaakt van koolstofstaal. Koolstofstaal is niet roestvast. Om deze reden heeft de winkel uw mesje niet retour genomen. Dat het mesje kan roesten staat duidelijk aangegeven op de verpakking. Uiteraard kan ik uw mesje niet beoordelen zonder het gezien te hebben. Mocht u het niet eens zijn met de conclusie van de winkel dan kunt u uiteraard uw mesje laten beoordelen in een ander Blokker winkel. Ook is het mogelijk om foto\"s van uw mesje + uw aankoopbewijs te mailen naar info@blokker.nl ( onder vermelding van 1198232). Wanneer u dit doet kan de klantenservice uw klacht over het mesje in behandeling nemen.

Saskia
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door mesjeblokker