Klacht: Moet telkens dag vrij nemen om problemen Ziggo te laten oplossen

op 07 juli 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Heb al 6 maanden geen interactieve tv en wifi blijft wegvallen. In het verleden is Ziggo hier al vaker voor geweest. Hebben toen een versterker geplaatst. Nu heb ik een nieuwe modem ontvangen, maar niemand kan mij vertellen of en hoe de versterker aangesloten moet worden. Hiervoor wil Ziggo wéér een monteur langs sturen. Maar eerdere monteurs snapten hier ook niets van. Telkens moet ik hiervoor een dag vrij nemen, want Ziggo wil niet s avonds of op zaterdag komen, én ook geen vast tijdstip afspreken, of een tijdslot van zeg maar 2 uur.
Ziggo maakt dus telkens van HUN probleem, dat zij voor de kosten die ik betaal niet een kwalitatief goede dienstverlening bieden, telkens MIJN probleem, want IK moet vrij nemen.
Hoe vaak moet ik dit toestaan?? Moet Ziggo niet zorgen voor andere tijden, of dat ze mijn vrije tijd vergoeden, als ze telkens weer het probleem niet oplossen?

Als mijn interactieve tv én wifi het goed doen, en ik een vergoeding krijg voor de afgelopen 6 maanden met slechten dienstverlening. Als hiervoor een monteur moet langs komen, dan in de avond uren.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.M. Alberda