Klacht: moet een chauffeur niet klantvriendelijk zijn?

op 05 augustus 2016 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

05-08-2016 bushalte boeg ingestapt (14.42) Ik moest naar Norg. Op het NS vroeg ik de chauffeur waar ik moest overstappen.Antwoord: weet ik niet. Ik zeg gaat u naar Hoogkerk? Van daaruit gaat er toch een bus naar Norg? Antwoord: Geen idee, dat is de streek. Daar moest ik het mee doen. Een collega chauffeur stapt in en hoort mijn vraag. Zij zegt ja, daar kunt u overstappen. Bij Hoogkerk aangekomen cheque ik uit. Ik zat achter de chauffeur, dus wil voor uitstappen. Ik zie dit zo vaak gebeuren. Ik wacht tot de deur open gaat. Nee dus, en de chauffeur zegt ook niets. Hoezo klantvriendelijk?? Asociaal zou ik zeggen. Ik vind het prima als ik achter uit moet stappen, maar laat deze man zijn mond open doen en dit gewoon tegen me zeggen. Wát een arrogantie!!

Als deze man riendelijk had gezegd dat voor geen uitgang is, prima! Maar wat verbeeld hij zich wel niet. Veel chauffeurs laten gewoon passagiers voor uit stappen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karin van der Kleij