Mijn Klacht:
Heb een bestelling gedaan bij nespresso bestaande uit 2 colli waarvan er maar een is afgeleverd bij de buren .met nespresso contact gehad 30 sept. Om 16.45 uur met Rik Dijnniel Vesteging Brussel. Hij zou een onderzoek starten naar het ver miste pakketje maar zou wel alvast het manco levering alsnog leveren. Dat is inmiddels binnen maar wel met een rekening terwijl alles al betaald was.
Gewenste Oplossing:
Als dit opgelost is

