Klacht: moeilijk vertrouwen te houden

op 30 juni 2012 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er lag een stuk kaas. Deze was herpakt in gladpackfolie. Herpakt want wordt normaliter gevacumeerd in stevig plastic vanuit een centrale snijderij. Over het prijslabel zat een 35% korting stikker geplakt zodanig dat NIETS van het originele etiket te lezen was. Mevrouw van de Kaas afdeling gevraagd hoe dit zat. Reactie
1) ik heb dit niet gedaan
2) met nagel stukje kortingstikker weggehaald => prijs zichtbaar
3) na wat pulken bleek de vervaldatum gisteren, en dan mag het niet meer verkocht worden ook niet met korting.

Het is wel frappant en je moet wel erg ruimdenkend zijn om dit niet als opzet te zien.

Gewenste Oplossing:

Het gaat om de grootste van de 3 AH's in Soest, filiaal van Weedestraat, geleid door AH zelf. Dit is ook de AH van alle TV reclames.
Al meerdere malen is de steeds wisselende dienstdoende manager over meerdere pijnpunten geinformeerd. Lege schappen / producten met een verlopen THT datum / chronisch te weinig open kassa's.

Een betere mentaliteit, overeenkomstig met die van de AB's (Aangesloten Bedrijven)

Alle klachten die gemeld zijn door montlobre