Klacht: Moeilijk om met een medewerker te spreken

op 09 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er zit een misdruk bij mijn bestelling. Hier kwam ik pas achter gedurende de eerste les. De paginering klopt niet en ik mis 1 hoofdstuk.
Het gaat om het boek Can Do Mbo breed leerwerkboek A (BSN 978491699375).
Het lukt mij niet om telefonisch contact te krijgen met van Dijk en via de mail krijg ik ook geen antwoord. Ik verwacht dat als het druk is (te verwachten aan het begin van het schooljaar!), er meer mensen ingezet worden!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik kan overleggen met een medewerker over wat ik moet doen om een goed boek te krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 10 september 2016 om 11:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door pmaahuijnen